Aangezien wij uw webhosting verzorgen, is het onze taak om alle servers online te houden: zodat u altijd gebruik kunt maken van onze diensten. In het geval dat er een probleem is dat alleen door ons op te lossen is (bijvoorbeeld bij een storing), doen we dat: ongeacht de tijd en kosten die hier voor ons mee gemoeid zijn.

Maar er zijn ook situaties waarin u meer ondersteuning nodig heeft of wilt kunnen rekenen op prioriteit én een uptime garantie. Heeft u bedrijfskritische applicaties draaien, of wellicht een webshop? Dan kan het prettig zijn om de zekerheid te hebben dat wij support verlenen, ook op websites die niet door ons gebouwd zijn en/of worden onderhouden.

Daarvoor is de Hosting SLA. Deze afkorting staat voor Service Level Agreement. Oftewel: het niveau waarop wij u garanderen dat onze dienstverlenging beschikbaar is. Niet alleen de hosting zelf, maar ook onze support. In praktijk betekend dit u ons altijd kunt bereiken, ook na kantooruren.

De Hosting SLA bestaat uit telefonische support en een 24/7 storingsmelder.

Kosten: € 250.- per jaar. U heeft daarbij tevens 20 strippen te besteden aan support voor uw website. U leest hier meer over onze strippenkaart voor support.

Het maakt overigens niet uit of u één of 10 websites bij ons onder heeft gebracht: u betaald slechts één keer de Hosting SLA. De support en strippen kunt u naar believen inzetten.

Heeft u interesse in dit Hosting SLA-pakket, neem dan vrijblijvend contact met ons op.

)